08 października 2011

Move On






 Spodnie w cętki - ostatni hit w mojej szafie.
Zazwyczaj skrupulatnie planuję zakupy, robię listę, sprawdzam czego potrzebuję. Tak, tak jestem świadomą konsumentką. 
Nie tym razem. Tym razem kompulsywne rzuciłam się na tę niewinnie wyglądającą parę.
Są krzykliwe i charakterne, dlatego łagodzę je gładkimi koszulami i prostymi dodatkami.


ps. Miłego weekendu:)







FOTO : EMILKA



shirt : second-hand
pants : Zara
boots : Deichmann
bag :  second-hand
hat : H&M
bracelet : Moya





70 komentarzy:

  1. Pewnie, że lubimy:)Włosy masz prze!

    Pozdrawiam, www.fangle.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fajnie :) super połączenie, uwielbiam dżinsowe koszule, a do pantery przekonuję się coraz bardziej z każdym sezonem (to dzięki duetowi Dolce&Gabbana :))
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są nieziemskie :) zgadzam się z tym, że do takich spodni to tylko proste dodatki i jednolite bluzki :)

    http://myinspiratioons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty Deichmanna są świetne! Jeżeli dobrze pamiętam mają też takie czarne? A swoją drogą to ta panterka rzeczywiście "odświeżająca" :).

    OdpowiedzUsuń
  5. no ładne te spodnie ładne :) Tobie do twarzy w takich wzorach, możesz szaleć :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajoski naszyjnik, taki wywinięty! superrrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz kapitalnie! kocham ten look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna koszula i spodnie! :) Dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się cały zestaw - fenomenalny!

    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zdecydowani na tak ! Cętki wyglądają obłędnie z jeansową koszulą tymi fantastycznymi butami :) Naszyjnik dodaje charakterku - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym secie, jest cudowny! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo:*


    Fangle : dzięki, ale tak cholernie żałuję, że je ścięłam! ;p chyba nigdy nie dotrwam do mojej wymarzonej długości:)

    TeenageDirtbag ; wiesz co, a nie zwróciłam uwagi, bo koniecznie chciałam jakieś w brązie:)

    meg : rzuć okiem na inne projekty ALE:) zakochasz się bez pamięci!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rewelacyjne nogi, więc te spodnie wyglądają na tobie jak złoto. Super look!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega mi się podoba to zestawienie panterki i denimu!:) Super zestaw :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne spodnie! Całość jest idealnie skomponowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Cię w tej koszuli, kolorystycznie tak do Ciebie pasuje i doskonale leży :)
    Spodnie, ach spodnie, zazdrooooooooooooooooooszczę Ci ich barrrrrrrrrrrrdzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy są super, dobry wybór.;-) nadają charakteru stylizacji.

    zapraszam do obserwowania mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie niesamowite!


    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja jakoś nie mogę zaprzyjaźnić się z cętkami. ;) ale kolory bardzo ładnie zgrane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam panterkę. Wygląda świetnie w połączeniu z jeansem. Cały look jest dopracowany i wyglądasz fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie, ale plus za naszyjnik - biżuteria Oli Przybysz - prosta, ale piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnia są fantastyczne! bardzo mi się podoba w połączeniu z tą koszulą. + te dodatki i wygląd nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  25. o jaaa ! zdecydowanie lubię to! koszuli zazdroszczę. ile była warta ? ;)

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja ostatnio przeszłam koło takich obojętnie w sh i teraz chyba mocno tego żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądają z tą koszulą!

    OdpowiedzUsuń
  28. koocham te spodnie! ale buty jakoś do mnie nie trafiają

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne panterkowe rurki! <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakkolwiek by to banalnie zabrzmiało muszę powiedzieć, że na prawdę wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie wygląda ta koszula z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szybciutko oddawaj butki i spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. panterka odwarzna i niebezpieczna, ale u Ciebie "nie gryzie" ;) bardzo fajnie "zlagodziłaś" ją delikatną resztą.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny! Dzięki za wszystkie ciepłe słowa:*:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie wygladasz oh i te spodnie! bomba

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie zestaw prawie perfekcyjny...tylko buty mnie nie przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie, bardzo w Twoim stylu :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty są świetne:)!! Pantera i dżins- super;) I zdjęcia jakie ładne :D <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam nie planuję nigdy zakupów {poza spożywczymi xD}. Może dlatego, że jak wpadam do SH {gdzie na ogół się ubieram} to trzeba walczyć o każdy zacny kawałek ciucha {nie żartuję! trzeba przyjść odpowiednio wcześniej, ustawić się w dobrym punkcie i mieć opracowany doskonały ruch ściągania z wieszaków i zawieszania na ręce, a przy tym dobre tempo ^^}.
    Też bym się nie oglądała na nic, tylko brała te zacne lamparty! Są świetne. I fajnie bardzo wyglądasz :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna koszula, sama mam podobną z sh tylko ciut ciemniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. jej świetny outfit ;) panterka fajnie połączona z koszulą z jeansu daje dobry efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne spodnie. Bardzo podoba mi się połączenie z koszulą jeansową, sama ostatnio ciągle noszę swoją:)

    I bardzo ładny makijaż:) Prosty i wyrazisty. Lubię takie.

    Pozdrawiam
    www.daily-catwalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze mówiąc nie kupiłabym ich i gdybym zobaczyła je na wieszaku pomyślałabym "O matko. Panterka kicz" Ale w Twojej stylizacji grają główną rolę i są bosko skomponowane z resztą. To jest właśnie to, na wieszaku coś wygląda nijak a w stylizacji zapiera dech w piersiach :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  44. !!! JEDNA Z MOICH BLOGEREK <3


    www.key-knock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten styl nigdy się nam nie znudzi, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się Twój makijaż tym razem :D może bardziej od stylizacji, bo przyzwyczaiłam się, że wyglądasz zawsze bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  47. mam te same buty ;))
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  48. Ty jesteś śliczna ale buty straszne...

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne te cętkowane spodnie <3 sama bym takie chętnie miała w szafie

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi!!:)
    I really like your blog, I follow you :D
    ...maybe if you have time, you could visit my blog too
    kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń

Kochani!

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytanie / wątpliwoścu / sugestie postaram się odpisać jak najszybciej mogę :)

UWAGA !!!
JEDNOCZEŚNIE BARDZO WAS PROSZĘ O NIESPAMOWANIE !!! JEŚLI ZOSTAWIACIE KOMENTARZ TO AUTOMATYCZNIE MOGĘ POPRZEZ NIEGO WEJŚĆ NA WASZĄ STRONĘ/BLOGA. DODATKOWE LINKI SĄ ZBĘDNE. SPAMY, JAK I WPISY Z WULGARYZMAMI, NIE BĘDĄ TU PUBLIKOWANE!! CAŁA RESZTA OWSZEM :)


Ściskam mocno !
Lumpexoholiczka