26 stycznia 2013

YOU WILL NEVER KNOW




Sklejający rzęsy śnieg, paraliżujący mróz. Lodowaty wiatr, który sprawiał że ostatnimi siłami, ostatnim tchnieniem docierałam do klatki schodowej. Zawieje i zamiecie. O tym marzyłam zanim przyleciałam na miesięczne 'nicnierobienie' do Polski. I to dostałam. Bajecznie. 
Grzane wino z goździkami i pomarańczami smakowało zupełnie inaczej. I szczerze mówiąc już tęsknie za zimą z prawdziwego zdarzenia...  
Na moje nieszczęście teraz jestem skazana na słońce i +15 stopni ( chlip, chlip ) , ale robię flashback, bo mam jeszcze zaległy set z Warszawy.  
 Najlepszy dowód na potwierdzenie moich słów bo chyba widać wyraźnie, że z niepogody niezadowolony był tylko wściekły ( czyżby zmarznięty? ) Rottweiler.

I zostawiam Was z moim ostatnim muzycznym odkryciem. Enjoy :)




 ZDJĘCIA : Maciej

coat  - Mango % ||  pants - NY ||  bracelets - made by my friend ||  blouse - ROMWE || cap - second-hand || shoes - Schaffashoes



44 komentarze:

  1. dobry zestaw, buty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo w moim stylu, więc wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam!
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, I have just been searching for information approximately this topic
    for a while and yours is the greatest I have discovered
    till now. However, what about the bottom line? Are you sure in regards to the supply?
    Here is my weblog ... samedayloanshub.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie i psiak są świetne! a czerń świetnie kontrastuje z zaśnieżonym tłem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi się ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! Bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjecie jest piekne! swietna masz koszulke!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoja bluzę!:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka świetna, zresztą tak jak i cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wiedzieć skąd buty?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiałam do Ciebie przez Wymarzony do Ani. Ciekawy blog, ciekawa i bardzo ładna "Ty". Chętnie i z przyjemnością będę obserwowała twoje metamorfozy, podobasz mi się w "mrocznych klimatach", tak bardziej na rockowo. Pozdrawiam magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja:)

    http://www.leopardheels.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. cała stylizacja na TAK ! wyglądasz nieziemsko :) + cudowny odcień szminki :)

    http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam zazdroszczę 15'C :) Piękna stylizacja :)





    __________________________________
    antolka95.blogspot.com Zapraszam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tych psów nie lubię odkąd się pojawiły :( ale Twoje spodnie, płaszczyk są ok!

    bransoletka do wygrania zapraszam
    http://viblogstyle.blogspot.com/2013/01/wygraj-bransoletke-salmaone.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, a ja zazdroszczę Ci 15 stopni, co prawda teraz w Polsce jest na plusie ale ja uwielbiam upały:-) a w temacie stylizacji, bardzo ale to bardzo podoba mi się Twoja bluzka :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ,,With every smile comes my reality irony
    You won't find out what's been killing me"..... Uwielbiam ten kawałek :)
    Zapraszam do siebie http://hand-made-by-bell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczna stylizacja;) Lubię Cię w wersji black!:) I też tęsknie;***

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi sie spodnie i bluzka :) super są
    http://wehaventgotwings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie fajne są spodnie i top.
    Pozdrawiamy cieplutko :)
    Fablou

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚWIETNA STYLIZACJA :) grzane winko :) kto go nie lubi ;) tak to chyba jeden jak dla mnie plus zimy ;) pozdrawiam Marta i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boska stylizacja :) Ciekawe spodnie, ale płaszczyk mnie oczarował *o*

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłem na tę stronę przez Google, nie powiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham jej głos. mrrr. :P
    świetny outfit. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. łałałiła ! :) uwielbiam takie proste stylizacje

    no i piosenka chodzi od miesiąca za mną !

    zapraszam do mnie:) i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzka świetna, taka agresywna :) stylizacja świetna, pierwszy raz jestem u ciebie ale tu zostanę, bo mi się podoba!!!
    zapraszam do mnie może też się spodoba :)
    http://stylowakinga.blogspot.com/2013/02/woalka-cwieki-czarna-czapka-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Plaszczyk super :) Podoba mi sie nazwa bloga, ale jak juz przeczytalam od jakiegos czasu nie "lumpeksujesz". Ja z kolei na buty poluje w sh, co mi się nieskromnie pisząc udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna blogerka, cudowna uroda piękna osobowość i czego chcieć więcej? ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://forxfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty i koszulka :) z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizację . Urody można ci pozazdrościć ; )
    Świetny blog , naprawdę zrobił na mnie wielkie wrażenie . Zapraszam również na mojego bloga opowiadającego "po części" o moim życiu : )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kochani!

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytanie / wątpliwoścu / sugestie postaram się odpisać jak najszybciej mogę :)

UWAGA !!!
JEDNOCZEŚNIE BARDZO WAS PROSZĘ O NIESPAMOWANIE !!! JEŚLI ZOSTAWIACIE KOMENTARZ TO AUTOMATYCZNIE MOGĘ POPRZEZ NIEGO WEJŚĆ NA WASZĄ STRONĘ/BLOGA. DODATKOWE LINKI SĄ ZBĘDNE. SPAMY, JAK I WPISY Z WULGARYZMAMI, NIE BĘDĄ TU PUBLIKOWANE!! CAŁA RESZTA OWSZEM :)


Ściskam mocno !
Lumpexoholiczka